LISBERG VAR BÄST

Kunde det blivit bättre på liseberg? svar : ja, jag åt ingenting på
hela dagen, elr jo, när vi skulle åka hem tog jag några pommes frites
av Annie, annars åt jag ingenting, jag äter så sjukt dåligt..

Men aja, nu ska jag berätta om igår! Så jäääävla bäst seriöst!
Jag gick upp 5 på morgonen, var så läskigt trött.
Men jag gjorde mig i ordning och åkte till stan för att sedan
gå på bussen där, jag var så sjukt nervös för allt, så jag mådde
illa och sånt, jag tog liksom en åksjuketablett, tuggummi och åksjukeband
så jag inte skulle spy elr något på bussen, men jag mådde så sjukt
dåligt, så jag trodde jag skulle spy ett tag, men vi tror att det kan ha
vart tabletten, för man kan bli lite konstig av den, men jag klarade mig
hela vägen, sov ungefär halva vägen! Och Hampus vart lite trött på mig 
och Annie, för vi ville bara sova hela tiden, så han hade ingen att va social med.
Sen när vi kom fram var det typ inge folk där, så vi hann att springa
upp till balder innan vi mötte upp Viktor. Och jag var så äckligt rädd vill jag lova,
men när jag väl åkte var det sjukt kul.
Sen när vi hade åkt den så mötte vi upp Viktor, och han var precis som jag trodde att han skulle va, så det var bra!
sen började vi åka!, men varje gång vi skulle åka något trodde jag att
jag skulle dö, så jag tror dom blev lite trötta på mig när jag sa det hela tiden!
Och det var så synd om Viktor, för varje gång vi åkte någon sån där vatten
sak, så fick Viktor mest vatten på sig, hahah, synd om han! :) haha!
Men sen när vi hade vart där i några timmar gick vi runt och undrade
vad vi skulle göra, det är helt sjukt, det finns massor att göra på
Liseberg, haha, men vi gick in i någon affär, så köpte Viktor
såna där rosa kaninöron, haha, super gulligt, men han glömde dom
på uppswinget, sen när han skulle gå tillbaka hittade han dom inte...
Otur asså, men Tina Griberg måste vara kung asså, jag vann 4
Kilo choklad, jag är kung! På mitt turnummer också 9 !
Men det var riktigt tungt att gå runt och bära på den, så Hampus
fick göra det åt mig, så han ska få choklad av mig senare för
han var så snäll, men som tur var så vann jag den när det bara var 1
timme kvar, så det var inte så jobbigt, sen åkte Viktor hem, och då
fick jag världens gulligaste sak av han! hihih! :D ♥
Och då avslutade jag, Annie och Hampus med slänggungorna!
Sen blev det att packa ihop, och ladda för en bussresa hem!
Och så fort vi satte oss började vi prata och dampa som fan.
Vi var typ hyper elr något, vi var dom enda som pratade på bussen just
då, sen blev vi trötta och somnade, och sov nästan hela vägen hem.
Och när Tina Griberg kom hem, somnade hon i sängen på typ 10 min!
Och vaknade sedan upp med världens träningsvärk i vaderna!
Fett gött det alltså! hahah, noooooot! , men jag är iaf super nöjd med
dagen, kunde nästan inte blivit bättre, ni får se lite bilder senare!
Måste kolla igenom dom och så först! Men det kommer bilder jag lovar!

Tror inte jag gjort något sånt här långt inlägg någon gång!
Men tusen tack för världens bästa dag, det här gjorde sommarlovet! (Y)
Pussssss på er sötnosar!


Vem är kungen? Jo... TINA GRIBERG

OCH NEJ, JAG HADE INTE TUR HANNAH HAMBERG, JAG ÄR KUNG! :)


Kommentarer
Postat av: skit i de du

OMG du är fucking ingen kung

2010-08-14 @ 13:52:06
Postat av: Tina

svar till han ja! : nej, det är du som är kung elr hur? ;)

2010-08-14 @ 15:26:50
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0