ingen rubrik

Hej på er!

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar!
Och så är jag sur, för jag måste med till Nyköping imorgon, vill verkligen inte det, men jag måste!
Men datorn får följa med iaf, så det är bra! :) hihi

Dagen har vart hur mysig som helst, så är det när man är med Annie Axelsson, hihih, jag åkte till henne, så satt vi bara och pratade ett tag, sen bestämde vi oss för att ta oss en tur till ishallen, undra varför jag ville det? ;) hahah, jadu Annie.. hihih
Så var vi där en stund, tills vi blev as hungriga, då åkte vi till mig och hämtade pengar, så stack vi till OK och köpte oss en sån där korv i sån där sak, som var hur gott som helst, sen vidare till ishallen igen, och kolla på hennes bror som spelade match!
Han är sjukt lik min bror när han spelar hockey, så det är roligt att kolla då!
Efter det åkte vi och köpte oss lite godis, som jag ska ha till ikväll! Och hon köpte godis som hon skulle ha på sjön! Sen till Annie igen, och bara satt ett tag.
Jag måste säga att det är sjukt kul att va med Annie, det blir massa skratt och sånt när man är med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0