inga sms kvar! :(

Nu har jag precis gjort mig klar, så nu ska jag va med Hannah!
Får se vad vi hittar på, Hannah vill till Coop, för att kolla om coca
cola vanilj finns, för det gjorde inte det igår, men får väl åka dit då.
Dock väldigt jobbigt att cykla dit, för det är typ tusen varmt...

Men vi hörs nog senare ikväll skulle jag tro! Får se när jag kommer
hem elr något sånt, om ni vill ngt får ni ringa, för jag har inga sms.
Har skickat lte för mycket nu alltså, och det är inte bra, får nya
på torsdag, och det är långt kvar, jobbigt för mig nu tycker jag!
Aja, pussss på er



Är söt och bjuder på 2 bilder idag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coca cola är aldrig fel. ;)

2010-08-03 @ 01:03:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: annie

sötnos <3

2010-08-03 @ 13:38:14
Postat av: Viktor din älskling! <3

Finaste ever! (L) <3

2010-08-03 @ 20:12:46
Postat av: Tina

svar till annie och viktor! : taaaaaaaack, älskar er ! <3

2010-08-03 @ 20:30:52
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0