Gissa vem Tina Griberg har träffat?

Jo, hon har träffat DAAAAAAAARIN! Hur coolt är inte det?
Först skulle det inte bli något, men mamma kom in och väckte mig vid 8 imorse och sa att vi kunde hänga med, för mamma, pappa och Tobias skulle till kristinehamn, så då gick det, så då fick jag ringa och väcka Hannah, och hon var trött när hon svarade vill jag lova! Så vid 9 åkte vi mot Kristinehamn! Och kollade på en match där, sen körde mamma mig och Hannah till Karlskoga vid 1 typ, så kom vi dit halv 2, så gick vi runt lite, sen satte vi oss längst fram som vanligt, asså vi måste verkligen va längst fram, annars är det inge kul!
Och så kom Darin till slut, så sjöng han 3 låtar, ni får se lite bilder senare, för nu ska jag orka lägga in dom, och kolla på dom, för min kamera är så ääääckligt dålig, den är ju trasig, så jag måste verkligen köpa en ny nu!
Men iaf, dagen var så sjukt kul, Darin var riktigt bra, och det var helt klart värt att gå upp 8 på morgonen! Haha!

Så nu blir det att lägga sig och kolla på Wallander som jag och Hannah gick och köpte i Kristinehamn, lite fail blev det, för vi gick till ICA och så var det inte öppet när vi kom dit, så vi gick typ 3843895 mil elr något, för vi skulle kolla om det fanns någon annan affär, men nej, så vi fick gå tillbaka till ICA och vänta där tills det öppnade!


Som ni kanske kommer ihåg så älskar jag Wallander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0