En sjukt bra dag på stan!

Kom precis hem från stan nu, och måste säga att det var sjukt bäst!
Jag är riktigt nöjd med det jag köpte också! Det fick bli en parfym
som jag har längtat efter att köpa, och en tunika typ, som är super fin!
Och så fick det bli ett minneskort till min mobil, har glömt att köpa det!
Massa skratt och kul blev det där borta! Och nu ska jag försöka
att laga lite mat, ingen annan i min familj är hemma, så jag ska hjälpa
dom att laga lite mat, får se hur det går, men det blir säkert bra!
Sen efter det blir det att va med Annie, Amanda och Tobias en stund!


haha, jag var inne och testade lite foundation, så här blev resultatet!
Ni kanske inte ser så bra, men det synd as väl, haha!


Världens goaste parfym seriöst! Hihihi!

Bild på tröjan får ni se någon annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0