Det här är en bra rubrik!

Tjenare Tjenare!

Hur har er dag varit? Min har varit bra, jag orkade ta mig upp hur
soffan förut, och stack till Annie och kollade på film, först blev
det shutter island, elr vad den heter, dock missade jag 50 min så jag fattade
ingenting, verkar bara allmänt damp? så den var inge bra!
Sen blev det the last song igen, för Amanda hade inte sett den.
Så nu tänker jag verkligen inte se den mer!
Sen stack jag hem för att äta, åt jag något? Nej, typ inte.
Men jag mår sjukt mycket bättre nu, så det är bra!

Nu har jag precis pratat i telefon med Viktor, och nu ska jag
göra mig i ordning, sen blir det att lägga sig och smsa och kolla klart
på Alvin och gänget, som jag har försökt kolla på i 3 dagar tror jag?
Jag orkar aldrig kolla klart på den, men nu ska jag göra det!

OOOOOOH gissa vem som kanske ska till Liseberg den 12? :D:D:D
Hoppas verkligen det blir av nu! Annars blir jag riktigt sur!
För jag måste verkligen dit, jag älskar Liseberg

Aja vi hörs imorgon skulle jag tro, men jag ska upp vid 8, för jag
ska hjälpa mamma och pappa med en sak, för Tobias hockey lag
ska ut och cykla imorgon och ha olika stationer, så jag ska med och hjälpa
till, så det blir att gå upp tidigt, sen ska jag städa och massa skit, för jag ska
ha kalas på söndag! :) hhihiih! längtar! :D Aja vi hörs, puss på er

Just det, lovade er att ni skulle få se en sån här bild, för vi tog ju en
ny sån här på konfan, såhär har ni!



NU

Gud så söta vi är, ihihihi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0