Dagen har vart suppppper bra!

Hej på er!

Haft en bra dag? Det har iaf jag haft! Köpte inte så mycket i stan.
Det blev 2 tröjor och 1 par jeans, så jag är nöjd iaf!
Dock ville jag köpa ännu mer grejer, men hitta inget!
Men vi hade iaf super mysigt i stan, vi satte oss vid ett jätte mysigt ställe
och jag köpte en smörgås, för jag hade inte ätit något, och Annie köpte
en kladdkaka, så satt vi där ett bra tag! Sen kom mamma och hämtade
oss, för vi orkade inte vänta på en buss, och då åkte vi till mig för jag
skulle äta, sen hängde jag med till Annie, och på vägen dit gjorde vi en
rolig sak! haahha, vi skickade sms till 118800, och vi fick ett bra svar tillbaka
nästan iaf! hahaha! Sen la vi oss och kollade på remember me, och den
är så sjukt bra alltså! Fast hann inte kolla klart, för mamma kom och hämtade
mig, så nu har jag precis kommit hem, och nu ska jag lägga mig i sängen
och bara sooooova elr något, orkar inte va uppe! Men vi hörs imorgon!
Tack för en super mysig dag Annie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0