bildbomb typ!

Nu kommer lite bilder från liseberg, börjar med mina bilder.
Sen fick jag några av Hampus också, jag skriver lite under bilderna
också, så får ni veta lite mer och så också! :) hihih


Ser ni, det var helt tomt på folk? : ooo helt sjukt!


Världens coooooolaste kanin! Jag älskar dom! Dock är Tina Griberg
rädd för kaninerna, så fort dom kom mot mig sprang jag iväg, haha.


Naaaaw, vad gulliga då! :D hahah



Jaaaadu Hampus, vad säger man? du skulle köpt den!


Här är bild på Viktor och hans söta öööron, hahah!


Naaaaw vad gulligt :)  ihihi


En fin bild på Hampus! :)


hihihi, mina älskadeeeeeeeeeee människor! :D


Vem är kung, vem är kung, vem är kung, vem är kung? hiih


Hihiih, tack för dagen sötnosar, ni är bäst!

Och jag bjuder på bilden, jag ser hemsk ut... :( hahah!
snor lite bilder från Hampus, så det kommer fler bilder snart!
Och så ska jag sno några av Annie också när hon kan och så! hihih


Kommentarer
Postat av: hampuss :*

så sjuuukt bra dag! (:

lagom söta bilder på mig tycker jag...

tack för dagen :D <3

2010-08-13 @ 14:15:07
Postat av: Viiiktor :D <3

Ohhh vilka snyggingar :D haha mina kaninöron som blev snodda :'( <3

2010-08-13 @ 14:16:58
Postat av: Tina

Svar till Hampus : Så sjuuuuuuuukt bra dag! Bästa någonsin! :) hihih <3

Svar till Viktor : oooohjah! :) <3

hahah du är så dålig Viktor ! ;) ahha ! <3 nejdååå

2010-08-13 @ 14:51:34
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0