Är på dåligt humör idag

Godmorgon!

Jag är riktigt sur nu, spotify funkar inte, så jääävla skräll.
Usch va sur är jag, jag mååååste ha musik, så nu blir det youtube!
Det var såhär igår också, men jag trodde bara det var något damp, men nej, det går inte nu heller, det blev såhär efter att min bror lånade min dator, han ska inte få låna den mer, haha!

Nu ska jag precis börja göra mig i ordning, orkar inte blåsa håret och allt det nu, men tyvärr så måste jag det, men aja, idag blir det att va med Hannah, nu först ska vi baka pizzabullar!
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt, men något kul blir det!
Ska försöka att ta lite kort idag också! För min blogg är tråkig!
Men nu ska jag göra mig i ordning, skriver sen! 
kram på er ♥


Idag skulle egentligen jag och Annie åkt till Hagfros och sett Erik.
Men vi fick aldrig reda på något om det elr så -.- Usch, ingen bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0