9 AUGUSTI - GRATTIS TINA GRIBERG

Nej nu var jag söt som sa grattis till mig själv! :) hihihi!
Och otur Hannah som inte var först, hon skulle va det, men hon var 3a
Så otur Hannah! Blev du sur nu? ;) haha!
Först var Annie, sen 2 var Hampus! :) Sen kom Hannah!
Sen orkade jag inte ha koll på vilka som var efter det! ;) hahah!
Men nu är jag äntligen 15 år, så nu är jag inte LITEN längre (a)
Minst utan tjejerna i klassen är jag iaf... hihihi! :)
Men nu ska jag försöka ta kort på det jag fick igår, som ni får se!
Men det kommer lite senare, för nu ska jag vara söt och säga tack
till dom som har sagt grattis till mig på facebook, men vi hörs senare!

Sen blir det att va med Hannah och hampus!, så ska vi ha lite kul! :) hihi
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0