5 augusti - nya sms

Godmorgon på er!

Gårdagen var super bra! Efter vi hade vart här en stund
åkte vi och badade, och jag tror seriöst inte att jag har simmat så
långt i hela mitt liv, vi simmade till en ö, som var typ tusen mil bort.
Men det var kul! Sen åkte vi och hyrde film, så vi kollade på den.
Men Patrik och Nygren åkte hem ganska tidigt, men Hannah var kvar
och kollade med mig, och jag var så sjukt trött, och mådde dåligt hela
kvällen typ, men sen när Hannah hade åkt så ringde jag älskling! hihi.
Så vi pratade en stund, sen efter vi hade pratat klart så ville jag sova!


Idag blir det nog att va med Hannah, Hampus och Annie, om alla mår bra.
Jag har typ tusen ont i min mage, och Hannah har ont i huvudet!
Men jag tror det går över om ett tag!
Känns ganska onödigt att duscha nu, för det spöregnar ute!
Så det är bättre att göra det ikväll!
Men vi hörs senare skulle jag tro, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0