31 Augusti

Hej på er !

Orkade inte blogga igår när jag kom hem, för jag var tvungen att duscha när jag kom hem från dansen, sen ville jag bara lägga mig och sova!
Hängde ju med Hannah på hennes träning igår, och jag är så jävla taggad på att dansa nu, dom dansar till världens härligaste låt typ!
Så jag vill dansa NU! Men det ska jag äntligen få göra imorgon, sen blir det att dansa på måndagar och torsdagar också! Så det blir kul!


Låten dom dansar till, så jääävla skön!

Men idag blev det skola som vanligt, hade typ 347988467559 lektioner idag!
Så det var drygt, men nu har vi fått nya böcker och sånt!
Och nu vet jag itne riktigt vad jag ska göra, elr jo, nu ska jag lägga in bilder från när vi var på Darin, och så ska jag se om jag kan lägga upp några, sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske va med någon elr nått!
Kommer bilder om en stund! :)

Om jag kunde få min själ att vila lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0