3 Augusti!

Hej på er! :)

Först ska jag vara snäll och säga grattis till Alex som fyller år! :) ♥

Men nu har jag precis gjort mig klar, så nu ska jag snart va med HAnnah!
Idag ska vi baka snuskisar, för vi ska ha till imorgon när vi ska hyra film!
Sen vet jag itne riktigt vad vi ska göra, men något kul!

Jag vaknade ganska tidigt idag, och då blev det att kolla på The last song!
Två gånger har jag kollat på den idag! 1 gång med Hampus typ liksom.
Om ni fattar vad jag menar, vi satt epå den samtidigt, och så pratade vi
samtidigt, så det var kul! :) hihih!



Ingen kaxar på mitt hår, det är så fult, och så kort och allmänt damp.
Jag funderar faktiskt på att bli brunhårig? Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Viktor din älskling! <3

Du ska ha det som det är super snygggggggtttt!!!! <3 (L)

2010-08-03 @ 20:11:56
Postat av: Tina

svar till viktor!: nej det tycker jag verkligen inte! <3

2010-08-03 @ 20:34:15
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: adde

inte brunt

2010-08-03 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0