25 Augusti

Tjenare!

Bloggade inge mer igår, för jag hade jätte ont i huvudet, så jag somnade
vid tjugo i 10, sen vaknade jag vid 10 och sa godnatt till alla och så.
Så jag somnade as tidigt igår, men det var riktigt gött!

Nu har jag precis kommit hem från skolan, elr vi var inte på skolan
vi var på mörudden, för vi skulle bada idag, men som tur var så
bev det inte så, för det var så kallt ute, så det var bra.
Så vi gjorde massa annat tex limbo, så nu har jag as ont i mina knän..
Så det var mindre bra, men jag får skylla mig själv, riktigt kallt var
det där också, för det blåste som faaaan..
Men nu ska jag göra mig i ordning, sen blir det stan med Annie.
Vi ska typ inte köpa något, vi ska mest gå runt och bara prata och sånt!


Hahah vi skulle göra sand konster liksom i sanden, titta vad fint vi gjorde
i min grupp, så jääääävla snygg är han! :D


Min tröja jag köpte igår, som hannah typ tvingade mig att köpa! Men det är söt


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahah vi är så duktiga! ;)

2010-08-25 @ 18:15:14
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0