24 Augusti

Hej på er!

Orkade inte blogga något mer igår när jag kom hem!
Men dagen var iaf super bra, var med Hannah ett tag, sen kom Hampus
så var vi med han, och det är alltid lika kul att va med Hampus!
Sen kom jag hem vid 9, och skulle duscha, men jag orkade
verkligen inte, så jag tänkte att jag skulle duscha imorse innan jag åkte till
skolan, så jag satte klockan på tjugo över 6, men när jag vaknade
av den, så ställde jag om klockan till 10 över 7 ist! hahah, orkade
verkligen inte gå upp så tidgt, så jag ska duscha ikväll ist!

Dagen i skolan gick sjukt fort, vi var på tipsprommenad, sen satt vi
bara i skolan till halv 12, sen fick vi sluta, så jääävla gött!
Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, eller ah, ska kolla på en film
om tjugo minuter, sen vet jag inte vad jag ska göra!
Frågade Annie om hon ville hänga med till stan, men hon kunde inte...

Men nu ska jag kolla TV, vi hörs senare, och ni får inte se någon bild
idag, fastnade inte riktigt på kort idag, tyvärr, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0