22 Augusti

Hej på er!

Allt bra med er? Själv är det bra, bara att jag är lite nervös för imorgon!
Dagen har varit hur skön som helst, bara vart hemma och tagit det lugnt!
Rasmus har ju vart här, så jag har haft lite mysigt med han också!
Sen har jag kollat på American pie 6 - Beta house. Den var sjukt bra!
Och nu har jag precis gjort mig i ordning lite, så ska Annie och Andreas
komma sen, så ska jag slinga håret på Andreas, det var ett tag sen jag
gjorde det, då blev han inte nöjd tydligen, men det kan inte vart så farligt
eftersom jag ska göra det igen, så dom kommer om en stund!

Bloggar kanske senare, annars hörs vi nog imorgon innan skolan!
Puss på er!



Tina gillar Tobias nya tröja, hihihi! :D
Och nej, jag har inte sminkat mig, orkaaaar inte, känns onödigt när
klockan är tjugo i 7 typ, så jag hoppade över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0