21 Augusti

Hej på er!

Kanske ska berätta lite om dagen idag, har inte orkat blogga, för det har vart en jobbig dag för mig, elr ah, jobbig och jobbig, jag har vart hur trött som helst, sov typ hela vägen till Nyköping, sen kollade vi på speedway och det var riktigt drygt, för det började spöregna, så vi fick vänta i typ 1 timme innan vi skulle köra igen. Men det var spännande också, Victor gick vidare, så grattis till han! Sen på vägen hem sov jag lite, sen köpte vi mat till mig, sen kollade jag på american pie 4 på vägen hem också, helt slut är jag nu!
Ska nog lägga mig och kolla på american pie 5 nu! Imorgon får jag besök av en liten gullig sak, som är saknad faktiskt, Rasmus kommer hit, så ska han va hos mig! Så det blir mys!

Men vi hörs imorgon, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0