20 Augusti

Godmorgon på er!

Bloggade inge mer igår, för mamma och pappa var inte så glada på mig, så det blev inget bloggande för mig, men nu bloggar jag, och jag är så sjukt trött, men om jag sover en stund till så kommer jag inte må bra när jag vaknar! Men idag blir det nog att va med Annie, tror jag?
För hon kanske ska ut på sjön idag, elr om det var imorgon, kommer inte ihåg! Men jag hoppas att jag kan va med henne!
Imorgon kanske jag ska till Nyköping, men det vill jag VERKLIGEN INTE! Orkar verkligen inte, det är ju bara lördagen man kan göra något, sen måste man börja ladda inför skolan, så jag tänker verkligen inte följa med!

Jag är riktigt avundsjuk på min bror som är påväg till Liseberg idag... 
Det är verkligen inte okej, han ska va där både idag och imorgon tror jag.
Och jag saknar Liseberg alldeles för mycket alltså! Den bästa dagen i mitt liv typ, det var sjukt bra alltså!
Jag har hur desperat som helst på att se Julkallendern när dom är på Liseberg, men det går inte att ladda ner den, och inte att hyra, så jag och min bror ska nog köpa den, för jag vill verkligen se något med Liseberg :( 


Jag längtar lite till julen faktiskt, så kan vi ta lite
charmiga kort hannah hamberg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0