2 Augusti!

Godmrogon på er!

Uppe väldigt tidigt idag! VAknade av att det ringde, hade glömt
lägga ut telefon från mitt rum igår, så då blev jag sur.
Sen lyckades jag somna om en stund, i typ 10 min, sen kommer
Tobias in i mitt rum, och ska hämta telefonen.
MEn nu är jag iaf vaken, och nu ska jag snart hoppa in i duschen!
Och senare idag ska jag va med Hannah, får se vad vi hittar på!
Men jag vill iaf åka och bada, så jag ska tvinga med Hannah! hiih

Men nu ska jag ladda ner Alvin och gänget 2 innan jag duschar!
Bloggar om någon timme när jag är klar, kram på er



Vi hittade typ världens sötaste igelkott, jag ville ta med den hem! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0