18 Augusti

Hej på er!

Gårdagen var super bra! Den gick som vanligt super fort!
Vi var aldrig med Alex, så det blev Hampus ist, och det gick
så bra så det också! Vi hyrde en läskig film, jag blev seriöst
rädd av den, den hette "tretton" så sjuk film asså!
Men massa skratt och sånt blev det iaf under dagen !

Nu har jag precis vaknat, så nu ska jag ner till TVn och kolla om
det är något bra där, sen ska jag skicka typ 2309403 sms till Hannah
så hon ska vakna, sen när hon är vaken ska jag duscha!
Det kommer ta år innan vi är idag, vi ska iaf på den där saken
i parken idag, får se om det är roligt och så, men kameran ska nog
med, så ni kanske får se bilder, men vi hörs senare, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0