17 Augusti - 6 dagar kvar!

Godmorgon på er!

Har egentligen ingenting att skriva, men det går bra när man väl börjat skriva! Jag börjar få panik nu, för skolan börjar om 6 dagar, och det är inte okej!
Fast första veckan är okej, men sen blir det bara jobbigare och jobbigare!

Jag kom på en sak förut, att jag hade ju gjort en ny header, men jag skiter i den, för den blev inte så bra, så jag får göra en ny snart, men jag måste fixa photoshop först innan jag gör de!

Men idag blir det att va med Hannah och kanske Alex, dom vill få stryk i NHL så jag för väl ge dom lite stryk i det då, men det är inte säkert att han ska va med elr något, men jag och Hannah ska va iaf! Så det blir kul!
Men nu ska jag lägga mig och kolla lite TV, för Hannah sover nog, men jag ska nog skicka typ 210394893584 sms till henne så hon vaknar, men hon har säkert inte ljudet på !


Ingen kaxar på min utväxt, den är snygg! ;)
Och bilden är gammal!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fan så snygga ! :D

Duuuuuu, det är du och alex som ska få stryk ;o

2010-08-17 @ 12:45:25
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0