16 augusti

Godmorgon på er!

Vaknade nyss, och jag är så sjukt trött, för jag hade svårt att sova inatt!
Och jag vet varför det blev så också, men aja!


Dagen igår var iaf bra, och riktigt snabb! Jag mötte upp Hannah och Alex
så skulle vi gå till trumma, väldigt långt, men det gick bra!
Och dom satt vid vattnet, och jag satt högre upp, och så ringde
jag till Annie, så pratade vi lite och så! Sen skulle han hem så då
gick vi hem till mig och inte gjorde så mycket, men dagen gick
så sjukt snabb, för när vi hade vart hos mig första gången och sen
hos Hannah en stund sen till mig igen så var klockan halv 9, så det
gick riktigt fort hela tiden, men den var bra iaf!
Men nu ska jag nog skicka sms till Annie, för jag ska med henne till stan idag!
För hon ska klippa sig och så, och så blir det att gå på stan lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0