15 Augusti

Godmorgon på er!

Jag la mig och kollade på "dum och ännu dummare" elr vad den heter ist
för att kolla på saw 2, för Tobias ville att jag skulle kolla på den.
Asså den är så jävla sjuk, haha. Men jag somnade efter ett tag
sen vaknade jag och då hade jag fått 4 sms, så jag fick typ damp.
Och jag var typ för trött för att svara, men jag svarade, men det kändes
som det blev när jag vaknade i morse, men det blev ganska bra ändå!

Men idag blir det att va med Hannah iaf! Får se om Alex kanske
skulle va med, vet inte riktigt, men det blir säkert kul.
För något kul blir det alltid, tar med kameran också så det kanske
kommer lite bilder också! Men nu ska jag kolla på "Hitta Nemo" igen.
Den är ju så sjukt rolig, älskar Doris, hahah!
Men jag bloggar nog innan jag träffar Hannah! Puss på er




Kommentarer
Postat av: Hannah

FAN va lik dig säger jag bara ! :D

2010-08-15 @ 12:05:49
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/
Postat av: Tina

så jävla äcklig är du hannah!

2010-08-15 @ 12:09:24
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0