14 Augusti

Hej på er!

Bloggade inge mer igår, för jag var så sjukt trött. La mig
i soffan vid halv 10, och ställde klockan på halv 12 för jag
ville se "fredag den 13e" Men sen vaknade jag av att Tobias
kom och bråkade med mig, och så fick jag sms, så jag svarade
på det, sen somnade jag igen, så vaknade jag av att min klocka ringde
så jag gick upp, men jag orkade verkligen inte, så jag la mig i sängen
och sov ist, jag är så sjukt trött efter liseberg.

Men idag vet jag inte riktigt vad det blir, får se vad jag orkar!
Men något kul blir det nog, det är ju faktiskt ganska fint väder!
Kanske ska ut och hitta på något kul! Aja, jag får se!

Nu kommer några bilder från liseberg igen, elr ah, typ 3 ;) hah


Neeeeeej, vad gulligt, jag och Annie sover! hahah!


Nej men gud så söööööta vi är. haha.


hahaha jadu Hampus, nu är vi kvitt, hahah!
Gick tyvärr inte att vända på den, blev damp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0