10 Augusti - Hannah Hamberg är äntligen 15

Godmorgon på er!

Hur är det med er en sån fin dag som denna? ;)
Själv är det bra, dock har jag haft växtvärk hela natten.
Men jag har en sån bra sak, som hjälper mot det, dock
luktar det som faaaaan, men det gör inget, så jag vaknade
tyvärr med växtvärk också, så det var bara att gå upp.
Nu sitter jag här och pratar med min smurf till kompis, som äntligen
har blivit 15 år! Men idag blir det nog bara sitta vid datorn tills
klockan blir typ 3, då ska jag börja göra mig i ordning, för jag ska
på kalas, för Annies mamma fyller år idag, så grattis till henne! :)
Och så blir det att se TOVE idag på allsång på skansen, så himla kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0