vaknade jätte tidigt idag..

Godmrogon på er.

Vaknade vid 10 i 9 typ, för jag hade växtvärk..
Så jag tog en panodil, sen kunde jag inte somna om.
Så nu ligger jag här och kollar lite saker påd datorn och lyssnar på MTV.
Om ni undrar hur jag kan ligga i sängen så är det att jag har en till
bärbar dator, men den är hur stor som helst, orkar knappt bära den
hahah, nejdå, men jag gillar den inte, men jag får lov att använda den..

Jag kom upp i 500 sms igår.. : ooo
har skickat över 1100 på 3 dagar... Det är inte bra..
Men igår orkade jag inte va uppe så länge
så jag somnade vid tjugo i 1 tror jag hon var.
Måste försöka lägga mig tidigt nu när skolan börjar snart.

Dagen blir Hannah Hamberg, får se vad vi ska göra
blir nog att spela wii eller något sånt skule jag tro!
Men det blir kul som alltid! :)
Skriver mer senare, ska kolla på TV nu! kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0