Tror jag saknar dig alldeles för mycket..

Godmorgon bloggen! :)

Vaknade nyss, och jag skulle vilja sova längre.
Men det är ganska gött att gå upp nu också!
Nu ligger jag i soffan och kollar på MTV
det är sånt där: MTV BREAKFAST TOP 10 och det är bra!
Hoppas Justin kommer snart (a)
Fast jag lyssnar ändå på han nu, så jag klarar mig om han inte kommer.

Jag har drömt en massa i natt också, och det är jobbigt.
Jag måste få smsa till människan, men det går inte...
Jag börjar tycka det här är lite jobbigt nu faktiskt får nya om 3 dagar
med idag då, och jag ska inte va hemma idag heller...
Så jag kan ju liksom inte va på datorn elr något sånt idag
så då går det inte så heller, så a.
Jag tycker jag kan få nya sms idag faktiskt..
Aja, vi hörs säkert senare, annars får ni ha en bra påskafton! :)
Massa pussar till er alla ♥


Tog den här söta bilden från Hannah (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0