Tråkig dag..

Hejsan bloggen! :)

Kom precis hem från skolan nu, så nu sitter jag här och äter
bullar, och dricker varm oboy (Y) super gott!
Skoldagen har vart hur dryg som helst..
Annie och Andreas var sjuka, så allt blev sjukt tråkigt
plus att jag inte heller mådde så bra, typ hostar som fan...
och jätte förkyld och ont i halsen...
Men jag orkade med skolan som tur var, och så hade jag ju Amanda
i skolan, så det gick bra ändå!
Min mössa är klar i slöjden nu, ni får se den nästa vecka, för hon skulle
kolla på den och så, så nästa vecka får ni se!
Skulle vart med Hannah idag, men hon är också sjuk..
Så det blev inget med det tyvärr, för jag ville ju det..
Men nu snart ska jag ta kort på min klänning så ni får se!
Ni får inte se mina ben, för dom är sjukt bleka..

Aja, vi hörs senare, kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0