Sitter hos Hannah nu!

Goddag bloggen! :)

Dagen i skolan har varit som vanligt, har mycket i skolan nu
vill jag lova, har so, no, teknik, svenska som ska lämnas in nu!
Och jag är verkligen inte klar än, så jag måste jobba den här veckan.
Sen har jag inte mått så jääääätte bra i skolan heller, för jag är ju as
förkyld och så har jag haft lite ont i huvudet och så.
Men jag har orkat hela dagen ändå så det var lugnt.
Och efter skolan var jag med Hannah, först åkte vi till mig och åt
bullar, Hannah tyckte dom var goda (Y) hihih
Sen hem till Hannah, och nu sitter vi här..
Men Hannah mår inte så bra.. :( och det tycker Tina inte är så bra.
Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra... ♥
Men nu ska jag hem och äta mat, sen kanske Hannah igen om hon orkar.
Annars gör jag något annat skulle jag tro! :)
Hörs senare, pusssss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0