Sista inlägget för idag skulle jag tro!

Nu sitter jag här och virka min söta mössa!
Ni ska få se bild på den när den är klar det lovar jag!
Den kommer bli lite små söt sådär! :)
Men nu funderar jag på om jag ska lägga mig i Tobias säng
han sover hos Martin i natt, så då tror jag att jag sover där i natt.
Det är lite mysigt sådär om ni frågar mig, vet inte varför det är det.
Men aja, tror inte jag kommer blogga mer idag.
Får se vad jag gör när jag lägger mig, sova ska jag inte än iaf! :)
Men aja, bloggar jag inte så hörs vi imorgon
och imorgon ska jag va med Hannah, då blir det att cykla om
det är fint väder, så det hoppas vi på tycker jag!
Har ju inte cyklat på Sten på flera månader, så det blir kul!
Men nu ska jag göra mig i ordning, hörs sen elr imorgon då!
Hoppas ni har haft en bra dag och kväll alla söta läsare! :)

Att få se dig i ögonen är det bästa som finns
det får mig att må så himla bra, du är speciell.
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0