Så sjuk som man kan bli

Hej bloggen.

Tänker bara göra ett snabbt inlägg nu, för jag är sååååhär
sjuk vill jag lova, igår kväll blev jag bara sämre och sämre.
Tobias tog febern och då gjorde jag också det för att kolla.
Och då hade jag lite feber, så jag la mig halv 10 igår.
Sen imorse när jag vaknade hade jag så sjukt ont i huvudet, halsen
och förkyld, så jag orkade verkligen inte skolan.
Så tog jag febern och då hade jag 38,5.
Sen tog jag igen och då hade jag 39,2 så det blev bara värre och värre.
Men sen kom Tobias med en ipren till mig, så då började det släppa.
Och då blev jag as svettig, och det var ju bra på ett sätt, för då
släpper ju febern, så ah, sen har jag bara legat i sängen hela dagen.
Och nu har jag precis varit nere och "ätit" åt ingenting.
Har inte ätit på mer än ett dygn nu...

Och jag är så sjukt sur för att jag missar dansen...
För det är så sjukt kul nu ju...
Aja, för va med och dansa nästa vecka som tusan!
Men vi hörs imorgon kanske får se hur jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0