så läskigt härligt ute.

Ingen minigolf blev det, det var ju inte öppet.
Men Lina och Tobias trodde det var öppet, för dom ringde
och så var det några som svarade, men Tobias och Lina la
på, jag var lite osäker sådär, men jag hände med.
Och det var inte öppet, så vi åkte hem och sen åkte vi och handla
för vi ska grilla ikväll, hur gött som helst.
Jag älskar våren och sommaren, det är så sjukt gött ute nu!
Var tänkt att följa med mamma ut och springa nu
men jag har inga skor att springa i, så jag hängde inte med
men jag ska ut och springa typ 3 gånger i veckan minst!
Men nu ska jag ut i solen och sola lite, ihihih! :)

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0