Mys kväll lär det här bli iaf!

Nu ska jag och Hannah se på Solsidan med pappa! :)

Var ner till Centrum förut och skulle köpa godis
och det är alltid kul när folk kaxar på våran cykel :oo
Typ alla bara: ööööj och blablabla...
Men några blev vi lite rädda för också, men ah.
Vi klarade oss som tur var, men när vi kommer till centrum
så är vi inte sugna på något godis elr något.
Så vi gick bara runt och inte gjorde något, sen köpte
vi oss en liten godis bit, som vi ska ta till filmen sen!
Men nu har jag inte mycket att säga, fast en sak kan jag säga
den är kvällen kommer bli sjukt kul, vi håller redan på att
dampa lite, och det är alltid lika kul, men typ inga bilder idag
för jag ser helt udda ut idag, mitt hår kan dö elr något..
Men vi hörs senare, hoppas ni får en bra fredagskväll! kram på er

Hahah, vi försökte ta kort.... hihiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0