Långt inlägg? Svar : Jaaaa

Hejsan bloggen! :)

Har precis hjälpt mamma med att göra köttbullar.
Tina gillar köttbullar, speciellt mammas (a)
Så jag ville ha det, men då var jag tvungen att hjälpa henne
så nu har jag gjort det, och det kommer bli gott! :)
Var även på utvecklingsamtal förut, och det gick bättre än väntat!
Jag är inte så dålig i skolan, bara jag lägger ner mig, vilket jag ska göra!
Så jag ska lägga all tid på skolan nu... hiihihih busig jag är.
Hihihi nej men ärligt, jag ska skärpa mig lite faktiskt!
Skönt att veta att man ligger på gränsen till VG i många ämnen
så då är det värt att lägga ner sig, så det ska jag göra nu!

Men nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar
och att jag ska få kolla på Top Model!, det känns som det är onsdag?
Så jag typ hoppas på att Andra Avenyn ska va, och då blir
det lite deprimerande när det inte är.. Men aja.

Annars vet jag inte hur veckan kommer se ut faktiskt.
Dans på onsdag, och reflextionshalvdag på torsdag får se vad jag gör
då, funderar på att dra med Annie till stan då, det var längesedan jag
var där med henne, så det tycker jag att jag ska göra, även
om jag inte har speciellt mycket pengar, men aja.

Men vi hörs senare, kram på er ♥


Vadå dom ser lite fundersamma ut?

Kommentarer
Postat av: hannah

åh trevliga pojkar :)

2010-04-12 @ 20:59:33
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0