kul dag får jag lov och säga!

Hejsan bloggen!
Hannah, Nygren och Patrik har precis åkt! :)
Dagen har vart bra måste jag säga!
När jag åkte till Hannah så gick vi ut och lite sånt.
Och bla bla bla, och sen åkte jag hem för jag skulle hälsa på mammas kusin.
Men det var inte så roligt, så jag åkte tillbaka till dom, så gick vi till mig
och skulle kolla på en film som Tobias och Lina hade hyrt.
Dom tyckte inte den var bra, men jag tyckte den dög.
Den söööööög ju liksom inte, men ah, inte sådär super bra heller.
Men ah, det har vart kul och så, har inget mer att säga nu.
Får nya sms om 1 timme och typ 30 min :D :D :D
Men nu ska jag kolla på flickan som lekte med elden!
Och så hoppas jag på att Hannah lägger ut lite bilder som jag kan ta sen!
Aja, men vi hörs nog sen skulle jag tro, pusssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0