Jag verkligen måste det här.

En kille frågade en tjej om hon tyckte han var söt. 
hon svarade nä... 
Han frågade henne om hon ville vara med honom för evigt. 
Hon svarade nä... 
Han frågade sedan henne om han skulle gråta om han
lämnade henne. 
Och än en gång blev svaret nä... 
Han hade nu hört nog och gick därifrån med tårar som strömmade nerför hans kinder, men då tog tjejen hans arm och sa; 
Du är inte söt, du är vacker. 
Jag vill inte vara med dig förevigt, jag MÅSTE vara med dig för evigt. 
Jag skulle inte gråta om du lämnade mig, jag skulle dö. Så nu vill jag säga till dig: 
Jag gillar dig för det du är till mig.... En äkta vän.. 
Ikväll kommer din äkta kärlek att förstå att den gillar dig. 
Mellan kl. 13 - 16 imorgon kommer någonting bra att hända dig    
Du måste kopiera annars kommer du få otur i kärleken


Jag var verkligen tvungen att läsa, och då var jag tvungen att lägga upp det, men jag hoppas att det blir så nu då!
Hahaha. Jag var verkligen tvungen, för det går inge bra för Tina Griberg nu... :(

Kommentarer
Postat av: emelie

okeej va bra :D

ska du göra i veckan då?

2010-04-18 @ 21:28:06
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: smilla

sv: ja jag längtar verkligen efter sommarn nu:)

var det gott med grillat?

får man kopiera det där uppe å lägga ut på sin blogg??:)

2010-04-19 @ 07:33:41
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0