Hemma nu!

Kom hem för typ 30 min sen och det har vart as kul!
När vi kom dit gick vi runt lite, sen blev hannah as sugen på
mc donalds, och var tvungen att ha det, så vi GICK till mc donalds
på våxnäs, och ja, det var riktigt långt att gå.
och så stod vi i kö i 30 min, sen fanns det inga plaster där inne
så vi fick sitta ute, och det var as kallt, sen när vi skulle gå
tillbaka började det regna, så vi sprang in på OK ett tag.
Sen gick vi vidare igen, kom tillbaka, och gick runt mer.
Sen ser vi folk, som Hannah inte ville träffa, så hon blev
typ asssssssssssssss sur eller något, hihihi söt var hon då.
Sen skulle vi hem, för hon skulle till sin mormor
och då kommer det någon läskig sak, som typ skulle slå mig
trodde jag, men det gjorde han faktiskt inte, men ah.
Jag blev iaf as rädd, men han gjorde så på alla som kom förbi..

Men nu väntar jag på att Hannah ska komma hem igen
så ska jag sova hos henne i natt tror jag!
Hon ville det, så det får bli så tycker jag!

Men skriver mer senare, pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0