Hannah Hamberg är trött...

okej, vi kollade på Sandor slash Ida först
men nu ska vi kolla på den andra filmen.
Så jag känner att jag börjar bli lite rädd nu, kunde ju inte sova sist så.
Men nu har jag ju som sagt Hannah Hamberg att krama om det är ngt.
Men nu har jag inget mer att säga för idag, men vi hörs imorgon.
Vi kommer nog ta lite bilder imorgon också som ni kan få se kanske.

Neeeeeeeeej, nu börjar Hannah skratta för ingenting?
Jag kommer få DAMP om hon sitter och skrattar hela tiden.
Vaaaaafan, nu hitta hon en hund jag har i mitt rum
som hon står och mobbar, aja, hon får väl göra det.
Men vi hörs imorgon när vi vaknar pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0