Hål i örat (Y)

Hejsan bloggen! :)

Idag så vaknade jag som vanligt och gjorde mig i ordning
och åkte till skolan, och jobbade super bra.
Hihihi, fast det gör jag alltid, tihiih.
Sen på lunchen så gick jag, Annie och Andreas när och åt
sen började min mobil dampa, sen starta jag om den
och då funkade den typ inte? :((((
Så jag, Annie och Andreas åkte till Annie och hämtade Amandas
mobil, för jag klarar mig inte utan mobil..
Så nu har jag Amandas mobil igen.
Sen hände inte så mycket, och efter skolan var jag med Hannah
och vi köpte choklad och åkte och kolla på Andra Avenyn.
Det är sååååå riktigt spännande nu, för nu har Kim kommit på att det var han.
Så det var så sjukt bra alltså! Längtar till nästa vecka!
Sen satt jag och Hannah och funderade på hur vi skulle göra.
Så gjorde vi upp det, sen när vi kom hem till mig fick pappa
ett utbrott på mig, så det blev inte så, så vi körde hem Hannah
och jag och pappa åkte och tog hål i örat, så jag har precis kommit
hem där ifrån, och nu håller jag på att dö, för det gör sjukt ont..
Men det går över snart, och jag blev sjukt nöjd iaf, super snyggt!
Ni får se bild när mitt öra inte är så rött och svullet!

Men nu ska jag hjälpa mamma med maten sen åker jag till Hannah.
Sen blir det träning, vi hörssssss pusssss på er


Kommentarer
Postat av: smilla

sv: okej vad roligt!:D vad får man för fisk där dom fiskar??:)

2010-04-21 @ 20:33:57
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0