Grattis Amanda! :)

Tjohooo bloggen! :)

Kom precis hem från skolan och dagen har vart bra!
På håltimmen stack jag, Hanne och Kristian till centrum
och gjorde lite saker hihi.
Sen tillbaka till skolan och bara satt i 40 minuter typ.

Men nu ska jag snart hoppa in i duschen, känner mig äcklig..
OCh göra sig i ordning, och jag ska ta god tid på mig.
Sen vid halv 7 ska jag till Amanda, för hon ska ha tjejkväll!
Så det blir super mysigt tycker jag! Får se om det kanske kommer bilder!
Hoppas på det, men jag har ju ingen kamera så det är synd.
Men jag tror vi kommer ha en super mysig kväll iaf!

Och imorgon ska jag och Hannah på i2 saken!
Det kommer också bli sjukt kul, fast jag har inga pengar
men det ska jag försöka fixa!

Men nu ska jag duscha, men vi hörs senare skulle jag tro!
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll, för det kommer jag ha!


Jag tycker att ni ska säga grattis till Amanda! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

tack tina :) <3

2010-04-23 @ 18:13:04
URL: http://evaamandanahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0