Godmorgon bloggen

Nu är det redan 8 April gud vad dagarna går fort.

Kände mig ganska dålig på att blogga igår, men hade inget att skriva.
Sen la jag mig ganska tidigt, fast då kollade jag på top gun.
Men jag råkade somna i slutet, sen vaknade jag vid halv 1 tror jag?
Så smsade jag lite, sen somnade jag vid halv 4
när min mobil lagga ihop så jag fick inga sms alla kom vid tjugo över 6 och då fick jag typ 10 sms tror jag.
Så jag fick skicka sms när jag vakna och säga hur det var men ah.
Nu sitter jag här och pratar lite med Hampus!
Vilket är lika kul som alltid ;)

Dagen vet jag inte hur den blir riktigt än, ville hänga med Annie och Amanda till stan men Annie svarade inte på om jag fick det elr inte...
Men så skickade Hannah sms igår och sa att vi kanske kunde va i kväll.
Sen så frågade en annan om vi kunde hitta på något också.
Så ah, jag vet inte hur det blir riktigt

Men nu ska jag prata mer med Hampus
hörs senare alla mina söta bloggläsare


Kommentarer
Postat av: annie

:OOO

vart hade du skrivit och frågat ?

2010-04-09 @ 14:14:18
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0