Fortfarande sjuk..

Jag är sjukt trött på att vara sjuk nu ärligt talat alltså.
Igår kväll mådde jadg as dåligt, ont i huvudet, febern och allt sånt
så mamma sa att jag skulle ta en ipren och lägga mig
så jag gjorde det, men kunde jag sova då?
NEJ, jag svettades ju sönder för, ipren hjälper tydligen mot feber
och när febern går ner så svettas man, så ah, jag tog dog trodde jag.
Men till slut somnade jag, och jag orkade sova hela natten.
Fast jag vaknade vid 7 och kunde inte somna om efter typ 40 min.
Sen sov jag till 9 och då kollade jag på film och sånt.
Sen vid halv 1 typ ringde jag Annie så vi pratade i telefon i typ 2 timmar
hehe, så skräll oss att vi ska prata länge.
Febern har gått ner lite, igår hade jag ju typ 39, och nu har jag 38.
Så jag känner mig lite bättre ändå.
Fast jag orkar typ inte gå, för det är så tungt åt mig.
Går jag upp för trappan så blir det jätte tungt att andas och sånt.
Så jag tror inte det blir skola för mig i morgon och det är nog bra.
För vi har so prov och no inlämning imorgon, och jag tog inte med något hem.
Så ah, jag stannar nog hemma, och jag tror inte jag får åka till skolan
när jag har feber idag, så jag är nog hemma.
Men nu ska jag lägga mig och vänta på att mamma och pappa ska komma hem
så jag får äta, har inte ätit något sen i tisdags.. Så jag är hungrig.

Men jag skriver när jag mår bättre, hoppas ni mår bättre än mig.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Amanda

du får krya på dig tina <3

2010-04-30 @ 10:21:19
URL: http://evaamandanahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0