Åker till Hannah nu! :)

Nu blev jag precis klar.
Jag har gått runt och bytt tröja typ 89475308 gånger.
Men nu blir det en vit tröja, så nu byter jag inte mer!
Men nu snart ska jag cykla iväg till Hannah.
Känner inte för att cykla, för jag har så ont i hela kroppen.
Men det går nog bra ändå : ))
Och då drar vi nog och köper godis, min familj vill ha det.
Och dom kan inte köpa gott godis, så jag får köpa åt dom (Y)
Sen vet jag inte riktigt vad vi gör, cykla ska vi iaf göra!
Vi kommer nog få lite hål i våra byxor iaf! HAHA.
Aja, vi hörs senare idag skulle jag tro, pussss på er


Jag fastna stavas det så? aja, på bild idag, så a, helt ovärd bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0