ahaha.

Hannah åkte precis!
Och vi har haft så sjukt kul! :)
Först så satt vi vid datorn ett tag, sen kom vi på att vi skulle ut och cykla på Sten
och han hade punka så vi bad pappa fixa den
och då hade han inte sånt man laga den med.
Så vi åkte till OK och köpte något.
Men det var fel grejer, elr inte fel, men det fattades något.
Och jag vägrade åka tillbaka till OK, så vi cyklade först till Bilisten.
Men där var det stängt, så vi blev sura, elr jag iaf.
Och då tänkte vi på ICA kanske dom har, så vi cyklade dit.
Inte en chans att det fanns där, så vi åkte till Pekås!
Och där trodde vi det fanns, iaf jag, så vi gick in dit, och kollade.
Sen började Hannah typ dampa sönder, och kolla på allt och skrattade.
Och nej, det fanns inte där, så då fanns det inte så mycket att göra
så vi åkte till OK ändå, och köpte det vi skulle ha.
Och när vi åkte hem så började det regna, så då kunde vi ju inte cykla.
Så vi satt inne vid datorn ist, och a, lyssnade på Justin!
Och jag älskar typ han, men det gör inte Hannah....

Men nu ska jag äta, så vi hörs senare, pusssssss på er.

ååååååh så fin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0