5 April - NYA SMS! :D

Godmorgon på er alla ! :)

Nu är jag lite små sur, för jag skrev massa, sen råkade det försvinna.
Men jag skriver väl om då! :)
Vaknade vid 20 över 10 elr något sånt, och jag är sjukt trött..
Men jag somnade inte så jätte sent igår, 2 var hon typ.
Och då somnade jag ifrån några på sms.
För jag var vaken för att jag skulle få mina nya sms och så! :)
Hihihi, så nu är jag glad för jag har nya sms ! :))
Jag fattade inte hur jag kunde somna så fort, för jag var inte trött.
Men sen vaknade jag vid 10 i 5 och märkte att jag hade somnat.
Men det gör inte så mycket, dom är vana vid att jag somnar
men jag känner mig liiite elak ändå, eftersom jag gör det ganska ofta..
Aja, idag blir det att va med Hannah, Nygren och Patrik tror jag?
Men vid 4 ska jag till min kusin som fyller 13 idag!
SÅ MASSA GRATTIS TILL HONOM! :D ♥
Sen efter kanske det blir dom igen, får se hur det blir.
Men aja, nu ska jag göra mig i ordning tror jag!
Hörs senare, hoppas ni får en bra dag alla, kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0