4 April- 1 dag kvar tills nya pengar på mobilen! :))

Hejsan bloggen! :)
Som ni såg så bloggade jag inget mer igår.
Och det var för jag hann inte, jag hade mycket att göra
innan jag åkte till Annie och så, men nu bloggar jag!
Dagen igår var bra! :) Massa god mat och så.
Men jag har alldeles för bråttom när jag äter så jag blev mätt fort..
Så det var lite små synd sådär, men jag orkade äta lite!
Efter vi hade ätit så åkte jag, Annie och Annies bror till filmcentralen
för vi skulle köpa glass, men vi köpte inte glass..
Och där träffade vi på, Hannah, Patrik och Andrew, så vi pratade lite.
Sen när vi kom till Annie igen så satt vi där ett tag och så.
Sen ah, blev klockan typ halv 9 elr något, och då säger Annie att Andreas
ska komma, och att vi ska åka och möta han, så det gjorde vi.
Och då följde Annies bror med också, och vi hade så sjukt kul.
För vi hade bara 2 cyklar till 4 personer, och Annies bror har ingen pakethållare
på sin cykel så den var ju inte så mycket till hjälp.
Och jag hade ju världens bästa cykel med mig, så den kunde man ju köra med 3 st på
fast den orkade inte så mycket, så Andreas körde Annie på Annies brors cykel
asså på styret då, så jag och Annies bror körde varandra och så.
Sjukt kul var det iaf, så det tog någon timme för oss att åka hem! ;)
Men det var kul iaf, och sen när vi kom tillbaka, blev jag som vanligt trött.
Så jag och Annies bror somnade i deras källare, när vi kollade på Bert! :)
Men sen väckte Annies pappa oss och så, och då var klockan 12 eller något
och då skulle vi åka hem, fast vi åkte vid halv 1, men ah.
Sen låg jag och smsa lite när jag kom hem, visst är jag lite busig som smsar
även om jag inte har några sms? ;)))))
Hihihihi, men det var ju sista dagen liksom, ihihih! :)
Aja, nu ska jag inte skriva mer, för nu ska jag göra mig i ordning.
Ska åka till bergvik med mamma, Annie och hennes mamma! :)
Ska köpa lite grejor skulle jag tro, iaf 2 nya VITA linnen!
OCh så ska jag kolla på vårjacka, kan ju inte ha vinterjacka ute nu.
Jag dör ju när jag ska cykla på Sten ju, fyfan, jag svettas verkligen!
Aja, skriver kanske innan jag åker, hoppas ni hade en bra dag igår alla! :)


Var tvungen hiihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0