30 April

Hej bloggen! :)

Är nästan helt frisk nu, hur skönt som helst.
Det var tur att jag var hemma från skolan iaf, hade verkligen inte orkat.
För när jag vaknade hade jag as ont i huvudet och fortfarande förkyld.
Så jag var hemma idag också, så idag har jag faktiskt duschat.
Har inte orkat göra det när jag vart sjuk, kände mig så äcklig så
jag kände att jag var tvungen.
Sen har jag legat i sängen och kollat på Harry Potter hela dagen.
Måste säga att dom 2 första filmerna är bäst!
Men nu ska jag sminka mig lite tror jag, för att visa att jag mår bättre.
Fast det blir bara foundation, inget mer. hihi
Har fortfarande lite ont i huvudet, och min förkyldning är inte borta än heller.
Men jag är iaf frisk tills på söndag, för då fyller världens bästa år! :)
Så då ska jag till henne och fira henne, men jag måste även köpa något
till henne, men hon säger inte vad hon önskar sig, så det är svårt.

Men ikväll ska jag bara va hemma med mamma, pappa och kanske Tobias.
Skulle vart med folk, men det blir inte så, eftersom jag är sjuk än.
Så det blir bara att va hemma.. Tyvärr, skulle viljat vara med.
Det är så fuskigt att alla ska få ha kul utom jag.. :(

Aja, vi hörs senare skulle jag tro, hoppas alla får en trevlig kväll!
Kram på er ♥

Gissa vem som fått munsår igen... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0