25 April

Hejsan bloggen ! :)

Kom nyss hem från stan, och jag är såååååhär glad!
För jag har köpt världens finaste klänning och så!
Ni ska verkligen få se bild på det senare.
Har även köpt: En tröja att ha över kläningen, skor och en väska!
Så jag är super nöjd med mina köp!
Taaaaaack mamma! ♥
Skulle vart med Hannah nu, men jag orkar verklige inte.
För igår kväll så kände jag att jag börja bli förkyld.
Och sen har jag vaknat typ 9406586 gånger i natt för jag
mådde så dåligt typ, elr inte dåligt, men jag hade blivit as förkyld.
Så jag orkade inte va med Hannah mer... :(
Så nu väntar jag på mat, för jag är jätte hungrig, sen blir det nog
bara att ta det lugnt och kolla på film typ! :)

Men vi hörs nog senare, får se när det kommer bilder.
Men det ska iaf komma bilder det lovar jag! :)
Pussssss på er

Kommentarer
Postat av: annie

lova lova lova lova att det kommer bilder den här gången :DD

2010-04-25 @ 18:02:58
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0