24 April

Godmorgon bloggen! :)

Vaknade vid 9 typ... kunde inte sova.
Men det gjorde inte så mycket ändå!

Dagen igår var bra, vi åt lite och kollade på film.
Höll på att somna typ 4387584865 gånger, men ah det var kul ändå
Åkte hem vid 11 när jag märkte att jag var så sjukt trött.
Så kom jag hem, och då började jag må illa.
Jag blev sjukt rädd, för så var det sist också ju.
Men jag låg och smsade lite, tills jag inte orkade mer
men jag låg och skrev ändå lite till, för det finns en människa som
typ förstör mitt liv känns det som.. Som antingen får mig att må
så jävla bra elr så jävla dåligt, för den förstår ju ingenting.
Aja, hoppas att den kanske förstår någon gång, tänker inte säga mer.
Sen orkade jag iaf inte vara vaken längre, så jag somnade vid kvart i 1.

Men nu sitter jag här och ska snart göra mig i ordning.
För jag och Hannah ska till i2 Marten idag, så det blir nog kul! :)
Får se om det kommer bilder, har ju ingen kamera, så jag kan sno
av Hannah Hamberg för bilder måste ju komma ! :)

Hörs sen, pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0