23:10

Hejsan bloggen! :)

Känner att jag är lite övertrött nu!
Kom precis in, har vart med Annie och Albin en stund.
Dom tvinga med mig till Mörmon en stund när klockan var 9.
Och jag hade faktiskt kul där borta, träffa mycket folk.
Patrik var lite små rolig där borta, han glömde bort vad jag hette och så.
Heheh, rolig kille det där, sen gick vi runt lite, sen satte vi oss mitt i vägen
och jag hade Sten, så han låg på mitt på vägen och så, sen kommer
det en bil, och vi får typ panik, och tar alla grejer, sen höll jag på
att glömma min mobil som låg mitt på vägen också.. men nu kom jag
precis in, och nu ska jag sitta här en stund och så.
Sen blir det väl att lägga sig och kolla film eller något, för jag
är så jääääävla trött, hur jobbig vecka som helst ju...

Aja, bloggar mer imorgon, pusssss på er

Och för er som inte vet, så gör inte Annie eller Andreas något på bilden.
Det är många som har stört sig på det kan jag lova.
Men dom gör INGENTING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0